Reklamation

Ret til reparation: 

Fra juli 2025 træder EU’s Right to Repair-direktiv i kraft, hvilket giver dig som kunde større rettigheder til at få repareret produkter i stedet for at købe nye. Vi er her for at sikre, at du får glæde af denne mulighed. Hvis det ikke er dyrere at reparere end at erstatte dit produkt, tilbyder vi reparation som en del af vores service.

Vi arbejder aktivt på at gøre reparationer så nemme som muligt for dig. Som en del af vores bæredygtighedsindsats ønsker vi at tilbyde dig holdbare løsninger, der gør en forskel for miljøet.

Direktivet giver os samtidig mulighed for at styrke vores samarbejde med dig som kunde. Vi gennemgår vores lager og processer for at sikre, at vi kan leve op til de nye krav – og samtidig levere en service, der viser, at vi tænker langsigtet og værner om bæredygtighed.

Har du en vare, du ønsker at reklamere over, skal du gøre følgende:

Sende en mail til butik@multiatleten.dk – Skriv Reklamation i emnefeltet.

I mailen skal der være:
– Dit ordrenummer
– Et eller flere billeder hvor fejlen vises tydeligt
– En lille beskrivelse af fejlen
– Et billede af hele mærket inden i skoen eller tøjet, der viser størrelse mv., et billede af varen i sin helhed samt et billede af under skoen/sålen.

Herefter vil du høre fra os, når din reklamation er håndteret.
Du skal forvente en behandlingstid på ca. 2-3 uger.

Reklamationer sker jævnfør dansk købelov.

Skal dit produkt sendes ind til undersøgelse, er det vigtigt at der vedlægges navn og evt. ordrenummer.

Hvis dit produkt bliver sendt ind til undersøgelse, koster det 99,- hvis ikke reklamationen godkendes og du ønsker dit produkt igen.
Du vil få besked herom.